שינוי דימוי עצמי נמוך טכניקות תודעה

איך עושים שינוי דימוי עצמי נמוך על ידי טכניקות תודעה?

טכניקות תודעה נועדו לעורר אותנו לקיומם של מימדים רוחניים בחיינו באופן מודע. ולהפוך אותם לפרקטיים ויעילים בתוך חיי היום יום שלנו.

לא עוד רוחניות שמלמדת אותנו איך להתנתק מהעולם או להבין שהוא אשליה. אלא איך להשתמש בתובנות רוחניות על מנת ללמוד, איך להתנהל בשמחה גם בחלקים המאתגרים של החיים. ועל מנת לקבל הנחיות מתוכינו, כיצד לרפא מחלה או כאב שאנו סובלים ממנו.

שינוי דימוי עצמי נמוך מתוך חיבור לעוצמה הפנימית שלנו. אנחנו נפתחים לממדים הרוחניים ומבינים שהניתוק שלנו מהם מהווים חלק משמעותי מהקושי להתנהל בתוך עולם החומר. ודווקא החיבור המחודש יוצר חיים בעלי משמעות, בהירות ואושר. הן מלמדות כיצד להאיר את מערכות היחסים שלנו עם בני הזוג וילדינו.

כיצד להאיר את דפוסי החשיבה הרגילים והמקובעים שלנו, כיצד להשתחרר מצרכים ורצונות. הן מאירות את הגוף והתשוקה לחיים מחדש.

בכל מפגש אנחנו נפגשים עם החוכמה הפנימית שלנו ומגלים שהיא תמיד נמצאת שם.

מחכה לנו שנקשיב לה באמת. באופן הזה הבעיה שאיתה באנו לטיפול, כמו למשל שינוי דימוי עצמי נמוך רק הופכת לתירוץ על מנת להגיע למשהו הרבה יותר גבוה. דרך ה"בעיה" (אין באמת בעיה יש צורת חשיבה בעייתית שמקשה עלינו לראות את המצב בבהירות) אנחנו פוגשים שוב ושוב את עצמנו העמוק והמאושר.

שינוי דימוי עצמי נמוך על ידי טכניקות לשינוי תודעתי יוצאות מנקודת הנחה שהאדם הוא ישות רוחנית וחופשיה בכול רגע. 

מהי מטרת הטיפול?

מטרת הטיפול היא להיזכר באותה נוכחות יודעת כל בשלה מפותחת. שיכולה לכוון ולרפא אותנו מתוך חיבור לראייה בהירה ואינטיליגנטית. אותה נוכחות שזוכרת שהיא זו שיצרה התמכרות, דפוסים, מחלות, צרכים ורצונות. וגדולה הרבה יותר מהם. ולכן גם יודעת למה הם נוצרו וכיצד למוסס אותם.

הטכניקות מלמדות אותנו כיצד לעבור דרך הרגשות השליליים בלי פחד או הדחקה. ומלמדות אותנו להרחיב כול רגש עד לגבול המקסימלי. מתוך ידיעה שלכול רגש יש תנועה משלו וסוף. עד שמגיעים למרחב שהוא מעבר לרגשות השליליים. מרחב שמאופיין בשקט שלווה ורוגע. טכניקות תודעה פותחו מתוך הבנה, שרק כשאנחנו נמצאים במקום חופשי ושקט אנחנו יכולים להתחיל להביט בבעיות או בדפוסים ממקום נקי ואמיתי.

אחרת זה הפחד שחוקר את הפחד או דימוי עצמי נמוך, שחוקר את דימוי עצמי נמוך.

כך נשארים בתוך לופ אינסופי של עולם המחשבות והרגשות שחוקר את עצמו.

טכניקות תודעה מחייבים אותנו ללכת מעבר לכול זה על מנת לבחון את הבעיה לעומק ולרפא אותה מהיסוד. הטיפול מורכב ממגוון רחב של טכניקות אשר מקיפות את כול תחומי החיים בצורה יסודית. הטיפול מתייחס לשלושת הרובדים של גוף, נפש ורוח. מתוך הבנה שכדי להיות אדם שלם אנחנו חייבים לטפל בכול האספקטים הללו.

הטיפול מתרחש בצפון תל אביב ועמק חפר.

לפרטים נוספים התקשרו לשליו 052-3303051